Результати зустрічі ігропрактиків з метою прогнозувння ефективні моделі дій по розвитку галузі на 2023 рік.
22 грудня 2022 по ініціативі тренінгової компанії «Академія гри» була проведена зустріч ігропрактиків з метою спрогнозувати ефективні моделі дій по розвитку галузі на 2023 рік.
Було запропоновано декілька сценаріїв, за якими потенційно можуть розвиватися глобальні події в Україні, які базувались на двох глобальних припущеннях:
- Війна закінчується до середини 2023 року – Війна продовжується без визначеного терміна.
- Економіка України розквітає – Економіка України занепадає.
На базі цих припущень було відповідно створено чотири сценарію:
- «Мрія кожного українця» – Війна закінчується до середини 2023 року і під впливом зовнішньої підтримки та внутрішніх трансформацій Економіка України розквітає.
- «Мабуть реальність» – Війна закінчується до середини 2023 року – але під впливом руйнувань, відтоку значної частини населення та інших наслідків війни Економіка України занепадає.
- «Ізраїльський формат» – Війна продовжується без визначеного терміна – але під впливом зовнішньої підтримки та внутрішніх трансформацій Економіка України розквітає.
- «Незламні» – Війна продовжується без визначеного терміна – під впливом наслідків війни та її продовження Економіка України занепадає.
Прогнозування проводилось в малих підгрупах, які були сформовані випадково. І після того кожна команда пропонувала свої ідеї – напрацювання всієї групі і кожен бажаючій мав можливість додати щось своє до ідей колег.
Результати зустрічі по відповідних сценаріях:
«Мрія кожного українця» – Війна закінчується до середини 2023 року і під впливом зовнішньої підтримки та внутрішніх трансформацій Економіка України розквітає:
- Доопрацювання моделей проведення існуючих прикладних ігор з фокусом уваги на адаптацію в нових умовах – психологічна підтримка, опрацювання страхів, фобій утворених війною з акцентом на концепцію – починається нове життя, все йде на краще – при цьому наслідки війни частина нового кращого життя.
- Розробка ряду фахових адаптаційних прикладних ігор під різні цільові аудиторії: для воїнів, для сімей військових, для мігрантів, сімей які довгий час (6-12 місяців) були не разом… (список далеко не виключений, а скоріш наводиться як приклад). Завдання нових ігрових продуктів трансформація життя після великих змін.
- Окремим пунктом зазначалась необхідність великої кількості нових ігор, які будуть ураховувати психологічні, соціальні та особисті зміни які відбулися.
- Новий підхід для ведучих – обов’язкове урахування психологічного аспектів наслідків війни, уміти надихати, якісно доносити контекст – війна не кінець історії, а точка старту з новими можливостями. Вміння допомогти в пошуку точки опори – особистої опори.
- Наступний сектор розвитку ігропрактики – це співпраця з Бізнесом – нові часи, нові ніші, нові можливості. Увага на трансформацію бізнесу контекст інша країна – інші правила.
- Залучати до ігропрактичної діяльності військових психологів для роботи з військовими. Як для проведення так і для адаптації існуючих під їх потреби так створення нових ігор. Та залучення їх для навчання ігропрактиків (цивільних) для роботи з військовими.
- Профорієнтація, як для дітей, так і для дорослих, життя яких кардинально змінилось.
- Активно популяризувати тему ігропрактики для широкого загалу якісного і, що важливо, швидкого інструмента по досягненню результатів.
А саме:
8.1 Робити тематичні семінари в форматі гри або на семінарах презентувати ігри.
8.2 Об’єднувати гру з іншими формами роботи з людьми та з іншими іграми, як програму або окрему подію.
8.3 Залучати до популяризації ігор блогерів.
«Мабуть реальність» – Війна закінчується до середини 2023 року – але під впливом руйнувань, відтоку значної частини населення та інших наслідків війни Економіка України занепадає:
- Активна співпраця з гуманітарними проектами, грантовими командами, громадськими організаціями, тощо.
- Співпраця з існуючими тематичними клубами.
- Онлайн ігри – клієнти з всього світу.
- Використання гуртових методів для залучення клієнтів наприклад:
4.1 Абонплата (умовно регулярні платежі та відповідно регулярна участь в іграх).
4.2 Пакети (купуй разом участь у 10 іграх – отримай 50% знижку) +
4.3 Разом дешевше (запроси друзів/знайомих – групою дешевше на ХХ%).
- Робота за донейшн.
- Проведення рекламних, демонстративних, презентаційних ігор.
- Корпоративний сектор – психологічний та у цілому особистий розвиток співробітників.
- Вивчення мови і проведення ігор для людей з інших держав.
«Ізраїльський формат» – Війна продовжується без визначеного терміна – але під впливом зовнішньої підтримки та внутрішніх трансформацій Економіка України розквітає.
- Більш широке використання ігор по розвитку необхідних компетенцій:
1.1. Навчання управляти фінансами широкий загал – бізнес, підприємці, ГО, школи, ВНЗ.
1.2. Розвиток комунікативних навичок навчитися спілкуватися у новому місці, в нових умовах.
1.3. Вміння працювати в командах: створювання команд, розвиток колективів, тощо.
1.4. Розвиток навичок підприємницької діяльності.
1.5. Комплексний розвиток soft skills.
- Адаптивні ігри різних ЦА: для військових, мігрантів, волонтерів.
- Об’єднання у партнерські команди та відкриття центрів/клубів по інтересам та розвитку навичок.
- Співпраця з тими, хто навчає військових.
- Співпраця з громадськими організаціями.
- Робота с ПТСР – діагностична робота.
- Допомога волонтерам – знаходити нові сенси, напрямки розвитку та відновлення ресурсів,
- Розробка ігор, як можливість відпочинку з користю – більш легкі варіанти ігор «домашнього використання».
«Незламні» – Війна продовжується без визначеного терміна – під впливом наслідків війни та її продовження Економіка України занепадає.
- Волонтерські проєкти – тематичні на кшталт «Сила всередині», окремо для дітей та окремо для дорослих.
- «Ігропрактики об’єднуйтесь» у клуби, такі колаборації фахівців з різними темами.
- Робота з грантами – залучення іноземних коштів для проведення різноманітних заходів спрямованих на підтримку людей та розвиток особистості, профорієнтації, тощо.
- Презентація та подальше проведення ігор клубам (осередками де збираються люди) бізнес клуби, жіночі клуби, клуби фахівців в певної галузі, тощо.
- Створити простір для самих ігропрактиків задля підтримки психологічного та емоційного стану фахівців, тренування та розвиток компетенцій, супервізія для ігропрактиків.
- Профорієнтація для дорослих. Як варіант -робота з біржою праці.
- Розвиток навички ситуаційної адаптації та\або спрощення ігор під задачу. Трансформація правил відповідно до умов та групи.
- Використовувати в іграх більше візуального ряду, наприклад МАК, та наборів зображень. В варіанті розробки – додавання такого роду карток у блоки з завданнями. У варіанті використання готового продукту – поєднання з МАК.
- Співпраця з малим та мікро бізнесом – контекст гра допомагає адаптуватися у нових умовах.
- Співпраця з державними організаціями, які вже працюють з нашою ЦА.
- Робота/співпраця з HRами.
- Виступи на конференціях.
- Демонстрація економії ресурсів при використанні ігрових рішень.
- Використовувати бартер, як можливість розрахунку за проведення ігор.
- Видавати ігри різними мовами та продаж ігор за кордон.
- Ведення загальної клієнтської бази.
- Оптимізація та скорочення витрат на виробництво ігор.
- Використання онлайн ігор.
- Співпраця з приватними школами.
- Пропозиція послуги у форматі – ігри для родин що не разом зараз, як можливість інтелектуального спілкування в онлайн форматі.
- Збільшувати групу, брати більше людей в одну гру (якщо можлива адаптація).
- Ігри про шлях в Європу про зміни податкової, влади, штрафи… обмін культурним досвідом.
Висновки:
В будь-якому сценарії є місце ігропрактиці – головне побачити можливості.
Є декілька загальних рис у майже кожному варіанті – робота с військовими, ГО, бізнесом, адаптація населення к змінам якими би вони не були.
Залишити відповідь