5 причин, чому працює гейміфікація
Гейміфікація з’явилася в житті людей і робочому процесі компаній не так давно. Проте, оцінюючи швидкість її розвитку і поширення, можна з великою упевненістю сказати, що ігрофікація дійсно працює. У цій статті Ви дізнаєтеся, які наслідки успіху представленого комплексу наук, який називається гейміфікацією!
Причини популярності гейміфікації і успіху її роботи
Причина №1. Людське прагнення бути кращим та першим.
Гейміфікація може стати максимально результативним методом для вираження своїх фантазій і оригінальності. Що ж говорити про випадки, що увінчалися перемогою? Саме першість і визнання дають можливість людям відчувати таке бажане почуття, незабутні враження і емоції, взявши участь в якій-небудь грі.
Причина №2. Можливість знайти на шляху проблиски.
Коли людині пропонують пропрацювати свою проблему в житті завдяки елементам гри, то він здатний відкрити для себе нові, ще незвідані грані. Але здавалося б – це адже проста гра! Проте, завдяки побудові ситуацій, які близькі до реального життя, кожна людина експериментує, не боячись, і, звичайно, швидко знаходить нові шляхи, які допомагають йому вирішити власні проблеми. Подолання проблем, а також підготовленість до неприємностей дозволяють зробити людину краще.
Причина №3. Можливість пропрацювати цілі, знайти максимально результативний підхід для їх реалізації
Ця причина схожа своєю суттю з попередньою. Оскільки завдяки грі і моделюванню ситуацій, людина може бачити свої сильні і слабкі сторони, отримати додаткову мотивацію і усі можливі шляхи реалізації.
Причина №4. Відпочинок і відкриття!
Сучасне суспільство, на щастя, починає цікавитися і повертатися до живого спілкування, реальних емоцій і корисних зв’язків. Тому участь в грі з метою отримати новий досвід і відпочити допомагає ігрофікації поширюватися у світових масштабах.
Сюрприз – це причина №5.
Хто ж не бажає отримати позитивну приємну емоцію?
Що ми отримуємо в результаті?
Виходячи з 5 наведених вище причин, що підтримують популярність ігрофікації, стає зрозуміло, що психологія людини грає важливу роль. Це означає, що прийшло час для розгляду діаграми знаменитого американського психолога, чиє ім’я Абрам Маслоу.
Ігрофікація грунтована на людській психології, і піраміда Маслоу – тому підтвердження. Бажання бути незалежним стає видно з 3-го ступеня діаграми. Таким чином, виходить, що людина, беручи участь в різних іграх, виявляє власну цікавість до життя і дістає можливість діяти в повній гармонії з собою.
Бажання не лише бачити, але і контролювати результати, удосконалюватися – це ще одна причина, з урахуванням якої увійшли до реальності елементи гри. Адже погравши пару годин в якій-небудь коучінговій грі, будь-яка людина бачить власну компетенцію і можливі шляхи вдосконалення. Крім того, бажання знаходитися в команді дозволяє реалізувати соціальні потреби. Граючи, людина усвідомлює, що взаємодія з іншими людьми потрібна.
Саме це і є головними причинами роботи гейміфікації. Вони викликають позитивні почуття, емоції, допомагають людям сконцентрувати власну увагу і сили на певних речах, удосконалюватися, отримувати нові ідеї з метою реалізації будь-яких цілей і планів.
Залишити відповідь