Опис
Чи потрібно бути професіоналом у розробці трансформаційних ігор (т-ігор), щоб отримати свою авторську гру?
Для відповіді на це питання давайте розглянемо три можливі варіанти співпраці з нами.
Перший. Алгоритм “покажи як” наймасовіший, принаймні зараз. Він полягає в участі в авторському тренінгу Костянтина Галюка “Створення ігор з технології Smart Game”.
За час тренінгу ви:
- Опануйте алгоритм розробки т-ігри
- Розберіться в теоретичних аспектах, які впливають на продукт, що створюється
- Створіть та протестуйте прототип вашої т-ігри.
Тобто, після участі в навчальному тренінгу ви зможете створювати ігри самостійно на будь-яку тему, що цікавить вас і ваших клієнтів.
«+» такого варіанта:
- Освоєння технології.
- Знайомство з колегами.
- Можливість “мозкового штурму ідей”
Мінуси:
Умовна безконтрольність у подальшій роботі.
Тренінг не гарантує того, що ви доробите свою гру.
Другий. Алгоритм “зробимо разом“ чудово підійде людям зі “складним графіком”, яким складно виділити два дні на роботу над своєю грою, але вони хочуть брати участь у розробці. І тут ми пропонуємо консультації.
Це індивідуальна робота Костянтина Галюка з вами над вашою грою:
- Домовляємося про форму роботи – з теорією чи без,
- часу – вибираємо комфортне для обох сторін,
- місце проведення – це може бути наша, ваша або нейтральна територія,
У такому форматі роботи найчастіше ми відразу приступаємо до розробки гри.
«+» такого варіанта:
- Комфорт за часом ми завжди йдемо на зустріч клієнту.
- Можлива висока швидкість роботи, оскільки ми відразу працюємо над т-грою.
- Висока можливість закінчити роботу над грою
Мінуси: Не виявлено.
Третій варіант – “зроби замість мене” версія для тих, хто готовий довіриться професіоналам та/або лімітований за часом.
Як це відбувається:
- Ми із замовником обговорюємо яку гру він хоче за типом, на якому методі, технології чи композиції методів буде побудована гра,
- Далі розробляємо та узгоджуємо технічне завдання, за яким буде розробляється гра,
- Після чого ми створюємо прототип гри,
- Тестуємо,
- Створюємо гру на базі прототипу,
- Тестуємо,
- Оформлюємо.
Віддаємо замовнику – зроблений комплект гри, опис гри (мануал), комплект файлів для виробництва гри з технічним завданням для поліграфії та рекомендаціями щодо упаковки, консультацію з оформлення авторського права.
Плюси такого варіанта:
- Гарантоване створення гри.
- Вільний час.
- Збереження авторства за замовником.
- Максимальна швидкість розробки.
- Використання готового досвіду розробника.
Мінуси. Замовник не зможе в майбутньому розробляти ігри, він не володіє технологією.
Відгуки
Відгуків немає, поки що.